Wartość z pytania CO?

100% sprzedawców deklaruje, że pytania otwarte są kluczem lub mają bardzo istotne znaczenie w rozmowie z Klientem. Jednocześnie mniej niż 5 procent Uczestników moich szkoleń sprzedażowych od początku zajęć pokazuje, że naprawdę umie je zadawać. Pozostali deklarują np.: „owszem … korzystam, chociaż nie zawsze…”, a potem wykładają się na pierwszym ćwiczeniu, na pierwszej scence i dialogu.

Dziś wiem, że to nie ich wina

Z własnego doświadczenia i obserwacji wiem, że ogólnie pojęty system edukacji nie przygotowuje nas do wyzwań zawodowych, a w szczególności do porozumiewania się z innymi w pracy, zespole czy rodzinie.

Sam w tym zakresie miałem poważne „tyły” i żyłem przekonaniem, że tylko ja tak mam. Do czasu, gdy poznałem ponad 5 000 osób podczas szkoleń i warsztatów. Okazało się, że niezależnie od płci, wieku, doświadczenia czy wykształcenia oraz od tego, gdzie wcześniej pracowali, zdecydowana większość z nich popełnia te same błędy w komunikacji, które ja popełniałem latami.

Podziel się wpisem w social mediach:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn